HTML

Bözsy

Bözsy blogja fotókról, színházról, szövésről, meg minden másról. Pozitív blog Kaposvárról.

Friss topikok

Linkblog

Itt minden ekte magyar

bözsy 2014.12.14. 22:04

Pesten volt egy szabad órám, leszálltam a Deák téren, gondoltam körülnézek milyen a karácsonyi készülődés. A metróból kijövet láttam egy Vitéz kürtös sátrat, arra indultam, így a Deák utcán kezdtem a felfedező utamat. Ez a kép fogadott. Az első sátornál megláttam ezt a kavalkádot, engedélyt kaptam a fotózásra. Matrjoska babák, sakkfigura? kérdeztem. - Itt minden ekte magyar, tulipántos mintával Pomázon készül.- Ripakodott  rám kedvesen az eladó. Meg sem mertem szólalni többet, csak fotóztam az "ekte" magyar virtust.

Fotó: Gőzsy Gáborné

kep.jpgp1670511kep.JPGp1670512kep.JPGp1670515kep.JPG

p1670517kep.JPG

p1670523kep.JPGp1670541kep.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bozsy48.blog.hu/api/trackback/id/tr926981521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása