HTML

Bözsy

Bözsy blogja fotókról, színházról, szövésről, meg minden másról. Pozitív blog Kaposvárról.

Friss topikok

Linkblog

Unalmas volt a kaposvári Vámos-est

bözsy 2011.03.08. 21:30

Kaposváron a Megyei Könyvtárban Vámos Miklós volt a vendég A csillagok világa kötete miatt. Az ügyetlenke bemutatást megköszönve körülnézett a teremben és kidekázott mosollyal jegyezte meg: egy könyvtárban ennyi ember?  Amit már megszoktunk a tévéből, a Nők lapjából, hogy jó kérdéseket tesz fel jól kiválasztott beszélgetőpartnereinek, azt most elfelejthettük. Ehelyett ő volt a téma, a kérdező pedig olyanokról faggatta, hogy miért olvas magyarított Bibliát. Az tetszett, hogy a gyerekeiről nosztalgiázott, mint regénytémáról,  ezt a műsort nem vágta meg senki.

Ez itt a táncoló TV.

 

 

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bozsy48.blog.hu/api/trackback/id/tr442723134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vali05 2011.03.22. 22:38:14

Hogy mennyire különbözően ítélünk meg valamit: ugyanazt, annak sok oka lehet - több ember véleményét meghallgattam, általában érdekesnek tartották az estet.

Hanem az, hogy "könyvtárhoz illően unalmas", az azért egy sommás előítélet!! Mitől unalmas (úgy általában) a könyvtár? És például a múzeum is unalmas? :)

bözsy 2011.04.03. 00:56:21

Kösz Vali, hogy figyelmeztettél. Nekem a Vámos volt unalmas, pedig azért mentem, mert nagyon szeretem a kimért, fanyar humorát.
Nagyobb tisztelője nincs a könyvtárnak és a könyvtárosoknak, mint én sértegetni, meg különösen nem volt szándékomban.

TrueY · http://qltura.blog.hu 2011.04.12. 10:43:08

Én voltam élő Lehetetlen felvételen és az nekem nagyon tetszett. Általában tetszik bármi, amit csinál. Lehet valaki indiszponált, vagy bármi történhet vele. Ettől még lehet szeretni. Persze vannak jobb és rosszabb könyvei neki is. Amit olvastam blog-oltam is. :)

TrueY · http://qltura.blog.hu 2011.04.12. 10:44:35

A Csillagok világát megkaptam karácsonyra, de még nem jutottam el odáig, hogy elolvassam. Egyelőre Esterházynál tartok.
süti beállítások módosítása