HTML

Bözsy

Bözsy blogja fotókról, színházról, szövésről, meg minden másról. Pozitív blog Kaposvárról.

Friss topikok

Linkblog

Paprikás kenyérlepény, medvehagymával

bözsy 2011.04.12. 12:59

Virágtól kaptam medvehagymát, finom reggelit készítettem belőle. Paradicsom, gomolyatúró, mozzarellagolyó is volt a hűtőben, az értékcsökkent részlegből. A paradicsomot felkockáztam, egy tálban olívaolajjal meglocsoltam, gomolyatúróval összekevertem, majd bele tettem a felkockázott isteni finom csípős kenyérlepényt (aznap sütöttük), csíkokra vágtam a medvehagymát, 3-4 mozzarella golyóval díszítettem.

/A különleges csípős kenyérlepény receptje: a kenyéradagból, ami krumpli- és rozsliszttel készül, két lepénynek valót lecsippentek, a tetejét magamnak csípős paprikapürével megkenem, sütés közben vízzel meglocsolom 15-20 perc alatt készre sül/.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bozsy48.blog.hu/api/trackback/id/tr502795853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása