HTML

Bözsy

Bözsy blogja fotókról, színházról, szövésről, meg minden másról. Pozitív blog Kaposvárról.

Friss topikok

Linkblog

Újrahasznosított kedvenceim

bözsy 2011.01.30. 20:31

Életem harmadik korszakában, nyugdíjasként is kedvemre hódolhatok az aktív szakaszomat kitöltő munkámnak, a fotografálásnak, ami a hobbim is, és a boldogságom alappillére, állandó, visszatérő és éltető ereje. A jelenlegi terveim, gondolataim akörül forognak, hogy az évek folyamán felgyülemlett  élményeim, tapasztalataim, környezetem hatásai most is mutassanak valahova, valamilyen különleges, hasznos dolog felé, amit szívesen művelek. Középső korszakomban múzeumi fényképészként inkább a tárgyfotózást, régészeti, néprajzi, képzőművészeti, történeti anyagok dokumentálását végeztem, de hogy ezt hova futtassam, még nem állt össze bennem. Addig is nagy energiával újrahasznosítok: 30 évvel ezelőtt vettem egy szővőkeretet, és csak most került sor arra, hogy használjam is. Három éve tanulok szőni, nagyon élvezem. Most a rongyszőnyegeimet dokumentáltam:

 

 

 

 

 

 

.   

 

Címkék: fotó nyugdíj szőnyeg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bozsy48.blog.hu/api/trackback/id/tr442626103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása